Torsdag#7



Enligt Doktor Proktors ordination skulle jag laktosfasta i en månad för att se om jag var allgerisk. Det var jag inte. Inte gluten heller, som vi testade för två år sen.

Lik förbaskat mår jag så konstigt ändå på sommaren. Hela kroppen sätts i obalans när det blir varmt. Vad är felet?

I vanlig ordning blir det nu avföringsprov, efter massa såna här saker på armar och hals. Den här gången ett nytt typ av bajstest - jag skall applicera tejp i rektum. Sen en liten kameraslang kanske. Hur kul låter inte det???! FATTAR NI ATT JAG INTE GILLAR SOMMARN



och så skall jag ju alltid blöda i en vecka efter det gått hål på mig. Så det blir ju massa plåster.  Kostar. Fast brukar tatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0