Onsdag#1



Förra veckans framsteg i skolan skall jag visualisera för er nu. Allt hände på en gång. Jag satt och funderade på att hoppa av kursen eftersom jag inte kunde jobba på skolans datorer och samtidigt saknade licens för programmet FontLab till min dator.

Jag kunde inte heller förstå instruktionerna till hur jag skulle rita. Varför händer det? Har blivit så dum.
Mnåja. Jag åker till en nyfunnen vän inne i storstan för att bara äta frukost och kolla på film, men det slutade med att han lärde sig hela FontLab Studio och hackade fram det så att det kunde installeras på min dator, och sen ba drog jag iväg för att träffa vårdare. När jag kommer tillbaka hade han digitaliserat alla bokstäver till mig, efter mina skisser.

Och detta gjorde han för att jag inte skulle behöva ge mig av så tidigt till skolan.

Så turbulent dag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0