Torsdag#1



Typ tjena. En vecka sen och ingen vill längre läsa vad jag har att skriva för jag är en dålig människa (som är glad över saker jag presterar=verkar dryg, o.s.v.) - antar jag att folk tänker!! Ehm ok jag är hungrig och mina pruttar har stinkit i flera dar, tror jag är extra mycket Gnellen. Just nu.

men "det har varit så mycket nu".

¤ Jag fixade fyra jobb (ok jag väntar på svar från ett av dem, men det skall börjas med till sommarn så lär ändå ta tid).
¤ Min medicin är OVER - jag är nervös och sorgsen ty det är som att ha tagit farval av en närstående. Farväl för absolut sista gången. Kanske skall skita till det och lura in mig i det där igen.
¤ Inväntar dålig avsättningsperiod där jag mår fys- och psydåligt av att jag inte får något s.k. uppåttjack längre.
¤ Fixar saker och grejer och andra ting med min nya skola. Södertörns högskola, om ni kommer ihåg.
¤ Försöker rädda livet på min farmor.

PLUS typ viktigast: jag jobbar natt och kväll och hade det första dagpasset igår (fick inte sova mycket kanske) så med få valda ord nämner jag detta:

När jag inte jobbat har jag sovit. Känns ganska vettigt ändå? "gusåduktigt, jag fortsätter läsa"

okejhejdå

Kommentarer
Postat av: Lule

Äntligen ! Ska du börja blogga normalt igen nu hähä ?

Trodde du nästan skulle strunta i din blogg ett tag och så hoppas jag du inte har tänkt !!

2011-03-31 @ 13:10:33
URL: http://nattstad.se/lulepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0