Tisdag#1



Tre stora stadion (idrottsanläggningar med brutala läktare) dominerar i Stockholm. DIF bor på Stockholms stadion, Bajen på Södra Stadion och AIK på Råsunda Stadion. Jävla massa babbel på dig Ellen, varför pratar du om sport?

Mjaa för att en positiv vind blåste mig åt ett jobb på just Råsunda. Jag skall jobba där 29/3-16/10. Det var en varm vind tydligen för jag kände så mycket värme i hela kroppen och slappnade av under vägen hem så till den milda grad att jag var helt slut sen. Det var ju bara en intervju kan man tycka, men det förändrar så mycket nu. Det förändrar mitt sätt att se på mig själv - FRÄMST.

Så nu kommer jag prata lite lite grann om sport, men det är mer ba för att berätta vad som hänt på jobbet. Mitt första pass blir EM-kval; Sverige mot Moldavien - det tycker jag är asballt! Om ni tittar på det kan ni ju tänka att lilla Ellen står där och är en vettig människa för ovanlighetens skull.

Kul ändå att jag inte ens hann berätta hemma för Pappa att jag fått jobbet. Jag ba kom in och hade inte ens öppnat munnen förrän han fattat. Jag lös så. "Så där mycket har du inte lyst på år och dar ju, raring." Fan vad. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0