Tisdag#1



Jag skiter fullständigt i att våren är här. För mig är det inte vitigt att kunna klä av mig och visa hud, ha på mig lätta skor, dricka öl utomhus. Jag har än idag inte förstått varför det är det folk längtar till. Tycker mina vänner och andra är så fasligt töntiga att jag hatar dem, när de berättar om hur de längtar och postar nån jävla bild på ett linne de skall köpa. Som om de inte har tusen linnen redan.

Samtidigt tycker de jag är emo, mörk&svår, låtsasgothare när jag säger att jag gillar skugga, regn och att ha mycket kläder på mig. Jag köper det.

Det enda jag ser fram emot är att kunna bruka min nya cykel.



Kommentarer
Postat av: Sannie

ja just det ja! tror du har sagt det en gång tidigare! :D carlings är awesome. gissar på att du får rabatt? :D

2011-03-09 @ 15:52:10
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Karolina Reit

Haha fan vad cool!

2011-03-11 @ 09:04:22
URL: http://karolinareit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0