Onsdag#1



Man säger som det är. Vad är grejen att inte göra det? Jag har faktiskt aldrig kommit på vitsen med att ljuga.

Ljug på ett språk som du behärskar. Det kommer inte att få dig framstå som en bättre människa i mina ögon, men jag hånskrattar inte åt dig under kvällen efteråt, och jag slipper minnas att du ljugit eftersom allt ba blev en udda sits.

Be om ursäkt för att du ljugit. Där kan du välja språk.

Skippa att ge mig anledningen "det kändes så konstigt att säga.." HELOW? Du kan inte ens föra dig i det ryska språket, du hittar på ord och hoppas jag fattar - räcker det inte med konstigheter bara där?

Fan skärp dig.

Partiskt riktat till min mamma. Tänkte ringa och säga det snart. Fast hon har ju iofs sällan tid att lyssna med örat. Hon brukar lyssna med axeln. Där ligger jag och tror att hon hör allt jag säger.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hehe tack tack! Känns verkligen att jag är i en storstad XD HHAHAH

2011-03-03 @ 14:03:04
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0