Fredag#3



Det här med att skicka upp festbilder som alla ser likadana ut på bloggen, jag jobbar inte så. Det här väl ingen partyblogg kanske? Men jag tänkte att bara temat i sig på en fest jag bjöds till var värt att berätta om.

Det var färgtema - så att alla inte skulle komma klädda i svart. Jag tänkte ta mina turkosa underkläder, men då dessa låg i tvätten blev det min väldigt nyköpta röda klänning. Den syns inte på bild, men här har ni ett annat rött gäng.



Väldigt bra fest annars. Med gästlista, bar och flera slags rum. Dansrum, lounge, rökrum, snuskrum. Samma system som på krogen, fast billigt och roligt. Plus för att jag inte kände nån heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0