Onsdag#3



På Skeppsbron kunde man se isblocken komma flyta under bron. Kände för att kasta ned något och se om jag kunde träffa. Hade inget att slänga. Vad vackert det var.



En man ville fotografera mig, trodde inte jag var härifrån, bara för att jag fotade de fina fasaderna. Jag lät honom ta en bild, men han tryckte inte ned helt, ba fokuserade och trodde han var klar. Tänkte fotografera mig på egen hand, men utan omgivning blev det inte bra nog. Så jag fick hålla till godo och fota denna träkloss. Lika fin som jag, minst!



Kommentarer
Postat av: Mick

skriv en kommentar om ett inlägg på min blogg, du kan kommentera vad som helst, då jag valt ut vinnaren kontaktar jag den via en kommentar som den sedan får godkänna (att den vill ha en sida med t ex. dens header där jag tipsar om kanske just DIN blogg). Efter du svarat så lägger jag upp dig på min blogg :)

Lycka till och ha det bra! :)

2011-01-19 @ 16:58:53
URL: http://mcmick.blogg.se/
Postat av: Emma

Har "bara" följt mina elever sen i 7an.. men det känns som en evighet!

2011-01-19 @ 18:12:52
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0