Måndag#3



Min äldre syster gav mig ett armbandsur i julklapp, den turkosa i den här serien var den jag hade önskat mig:



Helt klart den till höger kan man ju tycka. Men den fanns inte, den skulle komma vecka 5. Nu i helgen låg den på min säng - vad kul - tänkte jag, fram till det att jag såg att det var den blåa. "Enligt teknikmagasinet är det deras turkosa" sade systern. Då gick jag till Clas Olsson där jag på Internet sett att de har samma serie. Men nej. Utbudet på hemsidan är inte detsamma som i butik.

Då åkte jag hissen två våningar ned och gick in på teknikmagasinet. Där berättar de att de enda färger de har är en cerise, en neongrön, en gul och den blå, och det är inte ens de färgerna på bilden ?!?

Begriper inte mycket, men då får det väl bli den gröna jag byter den till. Men vad är grejen liksom. Det är inte kenpigt att fotografera de klockor de faktiskt har. :@

Kommentarer
Postat av: anna

vad kul att du tyckte det :}

2011-01-24 @ 17:00:49
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0