Torsdag#1



Jag har den här veckan haft utslag över hela pannan och hakan i form av röda kvisslor. Det kan komma att lika German Measle, som jag på svenska tror att det heter röda hund. Fast det är ju inte det jag har.

Jag kan lära er det att hur er mage mår syns i ansiktet, all time. Så jag införskaffade verum hälsofil, den kommer göra susen. Kan äta hur mycket som helst av den, vilket är bra, för jag skall leva på filmjölk i en vecka framöver, samt ha så lite socker i det jag äter som möjligt. Känns inte som den största omställningen, så det blir inga problem.

Verumprodukterna är den där med en vit liten figur på som ler mot en varje dag. Åååååh.... jag är så ensam, jag blir kompis med mat. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0