Onsdag#4



Under nästa väntan vårdar jag fötter och rakar ben. Väldigt flexibelt. Och tur är väl att jag gjorde det, så att jag är snygg nånstans. För.. ehehe.. lite resultatbilder efter jag svalt min stolthet:





Allt detta efter Fas 4: sköljer och föntorkar, precis som innan. Det undre håret jag höll undan med hjälp av uppsättning i tofs har jag inte sköljt någon gång, det sitter kvar i snodden. Jag låter det göra det även under natten - imorrn köper jag mer blondering för att fortsätta.

Det är inte färgerna som stör mig, det är placeringen av dessa. jag skulle ju bleka allt hår nedanför öronen, men det blev inte mer än kopparfärgat. Oranget kan man väl ändå ha fått fram kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0