Fredag#1





Fungerade inte att få med att det var snöstorm. Det började igår och håller förhoppningsvis i sig hela helgen. Jag passar på när rummet är dammsugat att slänga ut kläder ur garderoben ned på golvet. Har tidigare alltid varit så prydlig och lagt dem på sängen.

Det var väl ett tag sen jag sorterade bort kläder. Tänkte att det är dags nu när lådorna inte går att stänga. Fast det kan gott gärna bero på att lådorna är trasiga eftersom det är drygt tio år gamla garderober jag har att göra med.

Fan vilket snack på mig det var.

Kommentarer
Postat av: Lule

Men mat lust är tillbaka :)

Jag brukar gå ute ca 30 minuter i rask takt :)

2011-02-11 @ 21:45:40
URL: http://lulepettersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0