Torsdag#1



Bloggen är ful, tänker jag varje lektion. Det är två gånger i veckan. Det är tillräckligt ofta för att jag inte skall ha velat gå in här och skriva. Dumt, eftersom jag tänker att jag vill skriva hela tiden, och har saker att berätta, och flerfaldigt bilder att publicera. Mest överredigerade bilder på mig.

Med motivet är i åtanke är det självklart snygga bilder så kan jag fortsätta ändå. Ändrar bloggi någon annan dag. Hårfärg också.

Observera dock att jag har förlagt min kamerakabel så det kommer inte alltför många aktuella sakelisaker. Kollossalt aktuellt är däremot att jag besitter förmågan att se olycklig* ut ganska ofta. Får höra det JÄMT. Här har ni bildexempel.



*nja det tycker jag inte! Bara emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0