Tisdag#1



Hatar när det händer. En bloggare med ~400 bevakare berättar om mig inkl. länk och jag visar mig från min sämsta sida. Borde ha lagt in en nakenbild, men jag har ju bara jobbat och sovit. Jag som gillar mig själv naken bättre än pengar....

Nåväl. En ledig dag idag så när som på en kompis att träffa som jag egentligen vill träffa, och jag rä dessutom inte utsövd trots 13 timmar sömn, men jag börjar dagen med 100 koppar te (eller hur lång tid det nu tar att läsa blogginlägg på hög) och skriver lite med jämna mellanrum i min bloggi.

Är så trött men glad, för vinden har blåst i vägt mig.

Kommentarer
Postat av: Lule

sv, nej asso jag ska ju inte jobba inom hotell och resturang efter gymnasiet så :)

2011-04-05 @ 15:56:43
URL: http://nattstad.se/lulepettersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0