Onsdag#1



Eh nej det blev ju inte så mycket av att skriva igår, för jag kom på att första studiedagen för Typsnittsdesign och Typografi var igår tisdag. Så det blev av att åka till den direkt, tiderna var mellan 16 och 19).

Efter det tog jag en after school-öl på irländsk pub och en basket of fries. Bad om mer grillkrydda ,fick ketchup, det svalnade, men de första tio minutrarna var de fantastiska, ty de var det första jag åt den dagen.





Jag och mitt sällskap satt därinne till vänster. Jag satt och spanade efter massa ryska inristningar, vilket såklart var vad jag hittade. Svenskar gillar att skriva var de kommer ifrån (Tyresö och Bollnäs), ryssar skriver sina namn.

Skitesamm, var ju gratis. Ba för att jag är tjej, faktiskt. Enda bra saken.

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Aaw, söto :D

Nyansen är den ljustaste ögonbrynspennan från Viva La Diva :) Vet inte nyansen heter då jag vässat bort den delen :/

2011-04-06 @ 21:32:21
URL: http://zandrassmink.blogg.se/
Postat av: JSund

Källaren på Wirströms? Har varit där med ett gäng vänner några gånger. De har sjukt goda hamburgertallrikar. :)

2011-04-07 @ 22:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0