Fredag#1



Varför blir det så här?

Länge väntar jag med att städa mitt rum. Nu var det så pass länge till den grova grad att jag fick skura bort inkletad kinesisk soja. whAt.

Passade på att dammsuga ordentligt, samla ihop en kasse skräp, en platpåse med petti-pantti och bytte sängkläder.

Förresten var det ju trasiga lakan också.

Lite äckligt - vill man tycke, men när man varit så trött som jag (menar trött och inte sömnig) ser man det inte.

Nya anledningar till att jag inte skriver nåt:
Skolan började och jag tänker mest på den, som på någon jag tänker känslomässiga tankar om.
Jag var ledsen idag.
Är ofta hängig och slut.
Har inte ätit på fyra dagar och bajsar konstigt hela tiden.
Inser faktum att utsättnigsbesvären kommer när som helst.

Mina vårdare säger åt mig att skriva mer om min sjukdom. Okej jag skall.

Fortsätt läsa nrä det kommer sjukdomsinlägg, det gillar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0