Jag har inte stor erfarenhet av att vinna publika saker

men det är kul att pröva lyckan, som i att ge sig ut på fisketur!

Det är lärorikt att ta sig an ett projekt och se hur långt man kan gå med sina bara händer. Just nu är det nämligen bara händerna jag har, och inte alls många vet vad jag sysslar med när jag skriver.

Skulle jag få en chans att presentera mig för alla emokidz (som de kärleksfullt kallas) skulle jag ta den i akt. Tala om för dem att de är jävligt bra individer hur jobbig världen än må vara mot dem.

Jag är inte alltför tokig när det gäller lite vägledning, inom så väl det tokiga livet, eller hur jäkla svårt det kan vara att bestämma sig för hur man skall klippa sin lugg.

Om jag ändp kunde vinna deras hjärtan, och det kanske tack vare de här lirarna!
http://enklafirman.feber.se/

Gör inga dumheter hurrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0